Dag 14 - Vad hade jag på mig idag?

Ööööh, okej, ännu en outfit-punkt. Denna blir inte rolig.

Har varit hemma hela dagen och lufsat runt i grått linne och mina Åhus-byxor samt tofflor. På kvällen kom Mallan hit på middag så då snyggade jag till mig lite och bytte till mina beiga chinos och ett bar strumpor. Så...inte så himla intressant.

Ska vi dra det ännu längre så har jag en vit enkel BH från Lindex och ett par svart-vita trosor från KappAhl, så, nu vet ni det. Mina strumpor är vita med gula, röda och orangea prickar och är från Newbody. Ja, nu har jag nog täckt in allt jag haft på mig idag...nä just det, i morse hade jag min cerisa morgonrock från Hemtex när jag åt frukost! Så, nu är jag klar...

Ciao



Mina chinos...







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback