Dag 10 - Mina syskon

Okej, jag har bytt plats på dag 10 och dag 11, för jag tog aldrig något kort på hur jag såg ut igår så jag gör det senare idag istället. Och ja, dag 10-inlägget skulle ju ha kommit upp igår, men vi tar det nu istället. Den här gången handlar det om mina syskon.

Jag har bara ett syskon. En liten sketen lillebror som jag älskar av hela mitt hjärta men samtidigt helst vill vrida nacken av vid väl valda tillfällen. Alexander heter den lille mannen och är drygt två år yngre än mig, men ack så är han två decimeter längre än mig (minst!). Så ja, åldersmässigt är han lillebror, men storleksmässigt så är jag lillasyster, vilket han inte är sen att påpeka, hehe!

Jag kan säga att sedan jag flyttade upp hit har jag fått ett lite nytt perspektiv på min bror. Förut var han bara en liten pain in the ass, men nu kan jag faktiskt säga att jag är stolt över min bror. Han har lyckats blivit en riktigt duktig Trial-åkare och han har lyckats extremt bra med sitt band, Bloodthumb. Eller hans och hans, han är trummis i bandet, så jag säger att det är hans, hehe! Det här är inget jag brukar säga ofta, så jag hoppas du njuter nu, lillebror, för det lär inte komma fler tillfällen!

 

Lillebror överst på pallen, totalsegrare i Norrlandscupen MCC!

Nu blir det frukost och sen tar vi oss nerför trappen till min lilla tant för en intervju!

 

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback