Dag 09 - Min tro

Min tro...ja, vad ska man säga om den...

Jag är döpt och konfirmerad, så jag är väl medlem i kyrkan. Jag tror att det finns en högre makt, men om det är gud vet jag inte. Jag tror väl på det som passar bäst för mig vis olika tillfällen. Ibland tror jag på turen, ibland på gud, ibland tror jag att jag har en skyddsängel som vakar över mig. Eller okej, skyddsängeln tror jag alltid finns där...den är bara mer elelr mindre aktiv i mitt liv, haha!

Det här med tro är en känslig grej för många, och jag skulle gissa på att oavsett vad man skriver så kommer man få reaktioner. Men det här är väl vad jag tror på.

Jag tror på spöken, andar, övernaturliga väsen, jag tror på en högre makt som spelar in, men jag skulle inte säga att jag är troende kristen.

Det är väl vad man kan säga om det. Nu ska jag äta en macka innan jag somnar!

Ciao

 






ganska likt min tro just nu :D

2010-12-02 » 23:05:25

Hej!

Oh så glad jag blir. Blev alldeles varm i kroppen av din kommentar! :) Kul du kommer följa min kamp!



Vart hitta du min blogg=)? Kul med nya läsare jue :D KRAM

2010-12-02 » 23:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback