University student

Hej hopp sockertoppar!

Glada hälsningar från ett kyligt Umeå. Har idag klarat av min första "riktiga" dag på Umeå universitet och det känns riktigt bra! Klassen verkar ganska bra, lite svårt att avgöra efter bara fyra dagar tillsammans, men jag har gott hopp, även om jag är lite nervös...med tanke på vad jag har upplevt tidigare i skolan så har jag blandade känslor. Jag hoppas dock att det blir som på gymnasiet, grymma människor och roligt plugg!

Nollningen är igång också och det är så kul så det är otroligt! Har redan varit på två fester och gjort en massa skoj saker, fått mig en snygg SMISK-tröja också, den är redan solkig och skitig, men man får absolut inte tvätta den, och det tänker jag inte göra heller, haha! På onsdag väntar nästa grej, brännbollsträning inför helgens turnering, sen blir det På rymmen på fredag och som sagt brännboll på lördag. Vinna is the shit! Sen hoppas jag att pappa kan bli frisk så han kan komma upp med mina nödvändigheter (kläder, lakan och annan skit) samt min älskade pojkvän! Saknar honom så det gör ont... ♥

Anyhow, har väl inte så mycket mer att säga just nu, ska ta lite bilder på hur jag bor senare i veckan när jag faktiskt får flytta in där jag ska bo, hehe!

Ha det bäst så hörs vi!

Ciao



Smart nog för universitetet?






» Julia

VAD KUL ATT DU ÄR SMISKARE :D Jag är ju Hectosbarn. Du skulle ha sagt hej! Jag kände säkert inte igen dig, men det hade varit kanonkul att träffa någon genom bloggen ju :)

2010-08-30 » 20:43:43

Hahahaha! Åh gatufesten-finalen.. xD

2010-08-30 » 21:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback