Working girl

Okej, punkt ett: Nej, jag har inte dött eller nåt liknande!

Punkt två: Kass uppdatering beror på städning + sysslor och umgänge med finaste flicksen på jorden!

Punkt tre: Jag har inget direkt vettigt att skriva om!

Ja, nu när det var avklarat så kan jag lugna mig lite, hehe! Igår så blev det ingen uppdatering enkom för att när jag hade ätit frukost så blev det marsch in på rummet och städa för fulla muggar innan Käs och Emma skulle komma på kvällen. Rörde vid datorn två gånger under dagen: När jag flyttade den från golvet till sängen för att städa resten av golvet, och när jag sedan ställde den på skjutskivan under mitt skrivbord där den ska vara. Att den sedan for fram under kvällen är en helt annan historia. Jag hade sagt åt flickorna att komma vid sju, men likt förbannat dök Käs upp vid klockan sex, när jag fortfarande hade morgonrock och i full färd med att bädda sängen! Damn it! Men som tur är så fann hon sällskap vid TV:n av min lilla bror tills jag hade bytt om och sen dröjde det inte länge innan Emma traskade in i rummet. Ingen av oss hade hört att hon kommit, haha! Kvällen blev mysig, med massa prat, lite gitarr-plinkande och sång, två filmer (Strandvaskaren och Wild child) och lite genomgång av gamla bilder. As usual, vi garvade gott åt alla galna partybilder och mongominer! Vid ett-tiden följde vi Emma till bussen och traskade sedan hem och pratade lite mer, samt letade snygga kroppar på Google (Vin Diesel, Taylor Lautner, Jesse Spencer, Mathew McConaghue (stavning?) samt en massa andra!!! Slurp!). Vid halv tre skjutsade jag hem flickan i dimman och sen var det bara hem och sova i min nybäddade säng med en satans massa kuddar som jag inte orkade flytta!

 

Idag har jag varit mycket produktiv tycker jag! Jag har:

 

Skribit en lista på saker "att-göra" innan USA.

Klippt samt "svirrat" gräset (fick 150 spänn för det, wiiho!)

Plockat ur och i diskmaskinen TVÅ gånger.

Duschat

Pratat med sysslingx2

Fått reda på kul skvaller

Läst x antal bloggar

Ja, produktiv var ordet! Tilläggas bör att vår gräsmatta är g-a-n-s-k-a stor, vi bor ju fan i villa! Men det var det värt! Nu ska jag gå ut på en skön promenad innan solen går ner helt, och sen hoppas jag att jag kan stänga in mig på rummet med en film och kanske lite glass! Ska också ta lite naturbilder ute tror jag så att ni kan få något att titta på efter detta långa och otroligt (NOT) spännande inlägg med bara text!

 

Nåja, have fun så hörs vi snart igen!

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback