Wipeout

Hemma sen ungeför en timme efter en ganska jobbig träning. Först Pace i en halvtimme, hyfsat trött i armarna man var efter det, Carina hade lagt mycket armstationer på det passet. Förståeligt, för efter det blev det direkt en halvtimme Core. Satan, så ont jag fick i magen, och ryggen ska vi inte tala om! Men å andra sidan, satan vad duktig jag känner mig som har orkat. Har ju känt mig lite seg hela veckan, men nu jävlar tände jag till, och det hoppas jag att jag kan ta med mig till Bollnäs i helgen. Vi åker klockan sju ikväll, sen har jag ingen aning riktigt när vi kommer hem. Det beror på hur långt vi tar oss. Men på söndag återfinns jag hemma igen!

För tillfället ska jag ägna mig åt att dammsuga huset, sen kanske jag drar en repa på Birsta med mamsen. Ikväll innan vi åker blir det middag hos farmor och farfar. Det vankas köttgryta, m-m-mmm...

Nä, nu måste jag börja dammsuga!

Ciao

 






» Julia

sv: Jag vet faktiskt inte riktigt, fick det av mamma någon gång...



Hoppas du mår bra :)

2009-09-18 » 15:43:44

hurru!:p som du ser så är de ju typ ett rött kryss där man trycker på kommentarer mm neranför din inlägg;) om du vill ha bort de så går du in på kodmall och trycker på återställ:)

2009-09-18 » 15:53:46



Händer i helgen?

2009-09-18 » 17:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback