What a beautiful morning

God morgon!

Wow, det är tillräckligt tidigt att kunna säga det! Det är inte ofta det händer.

Klev upp kvart över sju i morse, hysteriskt tidigt för att vara jag, för att skjutsa mamma till jobbet. Så ja, på en och en halv timme har jag nu skjutsat mamma, packat väskan inför helgen, samt packat inför träningen senare idag. Ska dra med Käs ut till Timrå så ska vi köra ett Pace-pass och sen ett Core-pass. Då kan vi med gott samvete sedan smaska cupcakes som hon gjorde igår. Jag fick till och med välja min egen, yey!

Men jaja, slutsnackat för den här gången, nu blir det frukost!

Ciao

PS. By the way, ärligt, vad tyckte ni om novellen? Åsikter, tack! :) DS.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback