We can do it

Ligger i sängen just nu, med datorn i knät, som vanligt. Har kollat på Hell´s kitchen och innan det The mentalist. Jäkligt bra serie, ganska intressant att se hans metoder. I alla fall så ska jag bara skriva ett litet inlägg innan Jordan börjar.

Jäkla skicklig jag är egentligen, klarade av att lösa problemen med min vän tidifare, hoppas jag i alla fall. Det är ju upp till han/hon att ta till sig råden och göra något av det. Och just nu, ja, skriver blogginlägg och har en mobil fasttryckt mellan kinden och axeln, samtidigt som jag funderar ut något att skriva, haha!

Men nu har jag tappat tråden helt så det blir mest bara babbel, haha!

Godnatt alla söta så hörs vi i morgon!

Ciao

PS. Käs har fått en ny katt!!! Den är typ apsöt!!! DS.






ja det är en myisg stad..var bor du?

2009-09-22 » 23:34:33

haha ja det var en bit bort.... =) nej sundsvall har jag inte varit i!

2009-09-22 » 23:55:50

Ja, jag får göra det =)

2009-09-23 » 12:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback