Shake your poom poom

Dagens första inlägg, efter en sovmorgon och en film, nämligen Step up 2: The streets. Hann inte riktigt se den igår för jag var alldeles död efter första filmen. Dessutom behövde jag lite sömn för jag klev upp sju i morse för att skjutsa mamma till jobbet. Surt, men mamma gör så mycket för mig så då kan ju jag göra något för henne också, menar jag. I alla fall, kom hem igen, gick ut med pälsis på morgonrunda och gav henne frukost, sen lade jag mig och sov igen och vaknade inte förrän halv tolv...

Oops, säger jag!

Gjorde i ordning lite mat och stängde in mig på rummet med filmen. Nu så tänkte jag byta om, sen ska jag gå ut på promenad igen. Fast å andra sidan...

Ska väcka lillebror först tror jag. Jag menar, klockan är faktiskt två...

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback