Psycho

Har upptäckt att många av mina inlägg brjar eller innehåller något om mat, vilket är mycket fascinerande, för när jag läser igenom inläggen så låter det som att jag bara äter och gör inget anant. Ja, så är inte fallet i alla fall, ville bara ha det sagt.

Men komiskt nog så sitter jag och har snart ätit upp min lunch just nu när jag skiver detta inlägg. Gjorde en liten fejkgratinerad bearnaiselåda. Vi hade lite överblivet ris i kylen så jag tog litegrann, blandade med lite kalkon och kokade bearnaisesås och hällde på. Blandade allt, täckte med lite ost och mikrade allt till osten smält. Ja, fejkgratinerat var det, hehe! Men gott är det!

Min morgon har jag spenderat framför TV:n och kollat på Smallville, Xena: krigarprinsessan och två avsnitt av Våra värsta år. Haha, Al och Peg har verkligen ingen bra relation, och Kelly, deras dotter, hon är mer osmart än en nyvaken bebis. Och bebisen är mycket sötare också, hehe! Jag vet att jag låter lat, men det är inget vidare bra väder idag, så jag unnar mig själv en dag inomhus. Och för den delen så ska jag gå ut ikväll för att träffa någon. Ett hemligt möte, kan man säga, ganska känsligt, därför vill jag inte berätta. Men går det bra, så kan jag berätta när jag kommer hem. Kan i alla fall avslöja att jag ska få leka psykolog! Vilket jag brukar vara ganska bra på. Jag har hopp!

Nåja, nu är maten uppäten. Jag tror jag ska läsa lite och sen gå ut en sväng med pälsbollen igen. Nog för att hon är en riktig elaking ibland så måste hon ändå rastas...

Ha en fortsatt trevlig dag allihopa!

Ciao



En liten bebis-Mixa, endast 9 veckor gammal!






Tack så jättemycket Madde :D :D



Usch då, sånt är aldrig roligt :(

2009-09-22 » 14:24:54

vilken sötnos :)

2009-09-22 » 16:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback