Pop 'til you drop

Goddag bloggen och alla(?) läsare!

Idag är det gråmulet väder ute, vilket i sig är urtrist, men å andra sidan är det då en perfekt dag för att åka och shoppa lite! Målet är Birsta City och jag hade tänkt försöka köpa:

Nya hörlurar!

Presenter till min värdfamilj (eventuellt)

Koftor

Jeans

Underkläder

Ja, sen lär jag väl säkert hitta en hel massa annat också, men det här är planen i alla fall! Så nu ska jag bara ut med pälsbollen en sväng och sen gå till bussen. Eller ska jag vara hurtig och cykla? Nja, jag kan cykla till träningen sen!

 

Hade tagit en bild på dagens outfit, men ingen blev bra, så jag kan ge en fin beskrivning istället, inte fullt lika roligt, men vad gör man? Haha!

 

Jag har på mig:

 

Svart långärmad tröja - H&M

Ljusblå jeans - Acente (butik i Spanien)

Röd/svart rutig sjal - H&M

Svarta låga Converse - Intersport

Ja, kanske inte det roligaste, men i alla fall något! Nu drar jag mig ut med pälsis!

Ha en bra dag allihopa!

Ciao

 






sv: aww tack :D

2009-09-16 » 23:31:23

Svar: halsen är värt för mig :( Svider och är jätte jobbig, ska lägga det på minnet och tack för tipset ;*

2009-09-17 » 00:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback