Perfect

Hallå där ute!

Hemma efter middagen. Mamma var lite less så vi åkte till Birsta och åt på Max. Smaskade i mig ett Frisco-mål och just nu känner jag mig bara fet och dryg, haha! Men ska ju snrt på träning och vi ska vara i gymet på Gärdehov till att börja med så jag får väl svettas av mig litegranna fett. Eller inte, men tanken är god!

Var ju som sagt iväg till Birsta idag och shoppade lite. Skulle handla löparsetet på Stadium men de hade inte min storlek på löpartightsen så fick åka in till Intersport i stan och köpa ett par som jag provade igår. Fick ju hanbollsrabatt på dom så det blev inte så farligt...plus att mamma betalade, hehe! Men innan jag åkte till stan strosade jag runt lite på Birsta City och köpte lite nödvändiga saker. Köpte två st BH:ar på Cubus, vilka hade 25%rabatt på alla underkläder, därför unnade jag mig två stycken. En svart balconette med avtagbara axelband (alltid bra att ha) samt en grafitgrå spets-BH som sitter väldigt snyggt på! Dessutom hittade jag det som jag letat efter i flera månader: Den perfekta koftan!

Jag kan ju inte ha stickade koftor då jag har atopiska eksem vilket gör att så fort jag har stickat på mig, som innehåller ull eller är allmänt hårig i materialet, så kliar det utav helvete! Men nu hittade jag en jättemysig bomull/akryl kofta på Lindex som jag köpte på stört! Min kamera är tyvärr död, men tog en bild från Lindex hemsida.

 



Supermysig och riktigt snygg!

Nu ska jag börja göra mig i ordning för träning. Ha det bäst allihopa!

Ciao

 






sv: haha det kommer ^^

2009-09-30 » 19:46:16

Vilken snygg tröja :D

2009-09-30 » 21:54:45

Det är lite olika fotografer som plåtat! Vilken blå tröja? :P

2009-09-30 » 22:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback