One night of passion

God kväll/natt ute i världen!

HAr sett klart på Världarnas krig nu, och den var...ja, okej. Inte den bästa film jag sett, inte på långa vägar, men ändå helt okej. Synd bara att jag missade första halvtimmen för pappa satt och såg en annan film på Showtime-kanalen. Handlade om ett flyg som var kapat av en galen våldtäktsman/mördare och en flygvärdinna som försökte stoppa honom. Piloten är död, typ alla passagerare är döda och ja...kommer inte ens ihåg namnet och har inte en aning om vad den handlade om i övrigt, såg ju bara slutet, haha!

Nu ska jag i alla fall lägga mig och kanske kolla på en film till, skulle vilja se en skräckis, men jag är rädd att jag inte kommer kunna sova då. Med tanke på hur jag mår (PMS och trötthet) och med tanke på att de enda skräckisar jag har är Strandvaskaren och Whisper så kanske det inte är en så bra idé. Okej, jag har en till, men den är mer som Scary Movie, och den har jag aldrig sett, haha! Filmen jag har alltså, Scary Movie har jag ett alla, ehe...

Nä, får väl bli någon klassiker, någon man sett några gånger så det inte gör något om man somnar...

Frågan är bara vilken...

Aja, sov sött alla söta där ute, ses i morgon!

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback