Mr Memory

Minnen, minnen. Ibland roliga, ibland mindre roliga. Nu på kvällen har jag fått nys på en grej som gav mig lite dåliga minnen, men det ska nog re sig det med. Sluta tänka på det bara! Om det går...

I alla fall, träningen idag kändes ovanligt seg, vette tusan vad det var. Att de andra var trötta efter helgen kan jag förstå, men jag som knappt gjort något kände mig som en gelegodis. What is the damn problem with me? Haha, kanske har nåon tillfällig svacka, hoppas den försvinner snabbt! Efter träningen blev det hemåkning och middag framför CSI, sedan ble vjag fast och kollade på Roast på Berns där massa komiker gjorde narr av Björn Gustafsson. Och ja, jag tycker han är söt, liksom många små 13-åriga flickor som skriker i kör med ljusa flickröster bara man säger hans namn, haha! Nej då, men jag tycker han är lite söt med sina lockar och valpögon. Liksom, vem kan låta bli att tycka att det här är åtminstonde liiiite sött?



Så nu har jag precis duschat och smort in mig lite och ska väl lägga mig med en film som sällskap...eller nej förresten, jag sover nog direkt, har sovit lite dåligt sen i söndags. Så jag säger tack och godnatt!

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback