Mina minnen kommer och går

Goddagens i bloggen och alla där ute!

Idag är det torsdag, och jag är hemma och gör inte så myckt just nu. Ska gå ut med pälsbollen så fort jag skrivit klart detta.

Men men, planer för dagen verkar bli umgänge i alla fall. Min älskade Angelica ska komma hit om någon timme och vi ska baka lite, sen ska jag göra hemgjord lasange till middag! Lite annorlunda dock, för vi har bara pastaplattor med spenatsmak hemma. Men tillsammans med resten så ska det nog bli riktigt gott ändå! Sist jag gjorde lasagne var fan i för ett år sedan, med Käs och Emma. På den tiden då jag fortfarande var tillsammans med min första pojkvän...Mmm, minnen...

Men sluta nu, inget gammalt sentimentalt skit nu! Nu är jag snygg, sexig och singel och ska träffa min bästa vän om någon timme! Can´t wait! ♥

 

Nu blir det lunch, och bestämma vad vi ska baka!

 

Ciao




Förra gången...Minnen!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback