Love game

God kväll alla söta!

Träningen idag gick...sådär, haha! Kroppen verkade inte lyda, kändes som en brinnande vil vill vill kärna i en kropp som mest var seg som en flaska sirap. Inte kul! Har varit så senaste träningarna nu, börjar bli lite orolig...

(Liten notis, det flög just en mygga över min skärm, den är just nu på flykt i mitt mörka rum!)

I alla fall, efter träningen cyklade jag hem i mörkret, ännu en gång utan lampa och ännu en gång utan att bli överfallen och våldtagen! Jag och gamla Berit klarar allt! Kom hem och hann precis sätta mig i soffan när CSI startade. Ett väldigt bra avsnitt tycker jag, och Danny och Lindsay gifte sig!!! Kan inte beskriva hur glad jag blev! Vet att det bara är en serie, men dom har liksom varit mitt favoritpar! Dom är så söta!

 



Just nu bloggar/slötittar jag på Heroes i väntan på att Jordan ska börja, där ett av mina nästa favoritseriepar finns med, nämligen Jordan och Woody. I och för sig är det bara repriser, men jag gillar att titta ändå, plus att då blir jag tillräckligt trött för att somna efteråt, haha!



Nåja, ni får ha söta drömmar inatt så hös vi imorgon, sjäv ska jag återgå till TV:n!

Ciao






vet ju inte hur illa du har men jag har ganska så jäkla illa.

2009-09-14 » 23:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback