Laugh all you want

Ännu en dag är till ända, och inte mycket spännande har hänt idag. Det blev i alla fall ingen hemmalunch idag för mamma tyckte vi inte hade något hemma. Lite kräsen tycker jag, jag hade lätt kunna snott ihop nåt! MEn alternativet var bättre, jag blev hämtad och mamma bjöd mig på lunch på IKEA-restaurangen. Mums på det säger jag bara! Köttbullar med potatis, gräddsås och lingonsylt, en klassiker som alltid funkar! Och jävlar vad mätt man blev på det!

Hemkommen gick jag ut med Mixa för att sedan fastna i soffan ett tag framför Animal planet och MTV. Sen kom jag på att jag hade ju lovat att rensa kylen. Oops! Men det gick fort, tog en paus i ett program för att göra det, och hann tillbaka långt innan det började igen, haha! Bytte senare om, åt en macka, packade mammas väska och åkte för att hämta henne. Skjutsade henne ut på träningen, men det blev lite trassligt. Mamma slutar ju tidigare än jag på träningen, så hon behövde bilen. Vad gav det mig för val? Jo, bussen. Synd bara att mitt kort var tomt! Som tur är fick jag lite pengar av mamma så jag kunde åka in till Skönsberg och ja...jag kom dit knapt en och en halv timme för tidigt! Great! Fick alltså tillbringa en timme med att titta på herrlaget som svettades och stojade på...

Okej, jag medger det, det var värt det! Damn, dessa snygga kroppar! Haha!

Nu efter träningen så har jag ägnat mig åt att äta mackor och dricka te samt sett på CSI och Roast på Berns, som idag roastade Henrik Schyffert. Och å mycket kan jag säga, bästa roastaren idag var klart Martin Soneby! Vilken kille! Kommer inte glömma när han var med på studentbalen, så himla klockren alltså! Killen har grym talang!



Nu ska här se Jordan!

Godnatt allihopa!

Ciao






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback