Jag ljuger så bra

Att säga att jag mår bra vore en lögn, men jag säger det ändå.

Det är onsdag och jag mår bara bra! Idag så är solen framme så det blir nog en pomenad senare med hunden. I övrigt så ska jag försöka städa mitt rum som jag inte hann med igår, av olika anledningar. Sen blir det till att laga mat och senare skjutsa iväg farföräldrarna till flygplatsen. De ska iväg till Turkiet med min faster och farbror samt mina småkusiner. Gissa om jag är avundsjuk?

Efter det vankas träning, vi får se om mina vader dör den här gången också, fick typ kramp efter träningen i måndags! I alla fall, träning, och sen en härlig dusch och lite grooming på det tror jag. Om jag orkar, med tanke på att träningen slutar kvart i tio. Men vafan, jag har inget bättre för mig! Jag är arbetslös! Haha!

Nä, nu ska jag sätta fart på fläsket mitt och byta om, sen blir det promenix. Det blåser storm ute typ så måste nog ha kofta på mig trots solen! Usch, hösten är verkligen på ingång nu...

Nåja, off I go, see ya!

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback