It´s gonna be a long walk home

Hej allihopa!

Nu är jag hemma igen efter en helg i "Bollan". Det hade väl kunnat gått bättre för oss, men det gick ändå ganska bra! Av sju lag i våran "serie" så kom vi fyra. Inte helt fy skam i alla fall. Och jag är ganska glad för att under lördagen fick jag spela ganska mycket, vilket inte är så vanligt. Och det gick bra också! Så ja, jag har varit glad i helgen. Å andra sidan har jag varit ledsen också pga förluster och annan skit, men det har i alla fall kännts som plus minus noll, kanske till och med på plussidan för hela helgen!

Just nu så kollar jag igenom lite kommentarer och läser bloggar, har ju varit utan dator nästan en hel helg! Haha, gud vad...nördigt det låter på nåt sätt...Aja, ska ringa några samtal, sen ska jag nog sova, är dyngtrött och har lite huvudvärk. Så ha en trevlig kväl allihopa!

Ciao

 






sv: haha den lever, men den är på väg att döda mig :P jag kan knappt röra den utan att gnälla :P

2009-09-20 » 23:18:08

sv: haha, tacktack! :) vill du ha en header? jag brukar ha så tråkigt på kvällarna, så skulle kunna göra om du vill ha, ! :D



okej, jodå, helt okej här ! ;)

2009-09-21 » 06:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback