Ice, ice, ice baby

Sitter i sängen nu, efter en dag av grubbel, shopping, träffande av underbara mormor och morfar samt fika. Jag och mamma var på Intersport idag och handlade lite med rabatt som hon får via sitt jobb + jag från handbollsklubben. Det blev ett nytt knäskydd och en vattenflaska till mig och mamma tror jag köpte lite kläder. Tänkte köpa ett par löpartights ockå, men de hade billigare som set på Stadium, så vi ska väl dit i morgon. Mamma har lovat bjuda mig på lunch, yey! Subway for the win säger jag bara!

Och på tal om for the win, jag äter Ben & Jerry´s just nu, och det är himmelskt gott! Har varit sugen på glass i snart tre dagar och idag orkade jag inte vara duktig flicka längre, utan köpte med mig hem. Tycker faktiskt det är tillåtet när man har mens och huvudvärk! Hehe!

  

 



Strawberry Cheesecake it is, det är typ den enda smaken jag riktigt kan äta, förutom vanlig vanilj, och det S-U-G-E-R! Även om den är god!

Nu ska jag borsta bort all glass ur tänderna, sen titta på Jordan (oväntat?) och sova!

Godnatt alla sötisar!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback