Home again

Upddatering har inte varit min starka sida de senaste dagarna. Men å andra sidan så har jag inte haft så mycket att säga heller. Igår fyllde mamma år och jag gjorde mest ingenting, sen på kvällen åt vi middag med mormor och morfar, kycklingwok med nudlar som jag lagat. Men det blev bara hastigt, för sen åkte pappa och jag och hämtade farmor och farfar på flygplatsen, samt lämnade av bilen till min farbror och faster som skulle åka hemöver på en gång. Åkte hem med "gamlingarna" och sen åkte jag på träning. Det gick väl hyffsat, men det kunde gått bättre. Störtade hem i 740:n och slängde mig på sängen i mitt rum och såg på True Blood. My god, Bill är sexig! Mystiskt sexig på nåt sätt...men aja, efter det så blev det en dusch och sen tittade jag på Jordan, rättsläkare och pratade med Käs på msn.

Idag så jobbade mamma kväll, så vi tog en långfrukost och sen åkte vi till Birsta för lite shopping och lunch. Mamma bjöd och jag åt en bakad potatis med en sjukt god kycklingröra, med sallad och bröd till. Sen kaffe och en liten kolakaka på det, precis som en liten tant, hehe! Släppte av mamma på jobbet och åkte hem. Tittade på Simpsons och lagade stuvad pytt-i-panna med stekt ägg. Mums på det! Åkte ut med litegrann till mamma och lämnade av Acke hos hans kompis flickvän för de skulle åka och repa. Efter det så har jag mest degat vid datorn och ska snart åka och hämta mamma på jobbet. Sen blir det nog Jordan igen och sen sova!

I morgon blir det picknick med Käs! ♥

 

Ciao






ÅH FAN FAN FAN!! Jag missade true blood!! Och första avsnittet!!! Youtube, here i come!

2009-09-10 » 22:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback