Hello mr. Simpson

Simpsons på TV6 nu, haha!

Dagen har varit ganska bra, hittade jättebra presenter till mamma så i morgon ska jag sätta mig och göra ett lite snyggt paket av det hela. Hoppas bara att mamma gillar det!

I övrigt, ja, jag tog en fika på Wayne´s och funderade lite på livets mysterier, haha! Nja, men i alla fall funderade lite på om jag behöver köpa något mer innan resan, hur jag ska klara mig utan familjen, ja, och litegrann på hur konstigt livet ibland kan vara. Inga nyheter med andra ord. Mötte upp Emma senare och kikade runt lite på kläder, men hittade inte riktigt det jag ville ha. Men men, man kan ju inte ha tur alltid. Får väl vänta tills jag kommer utomlands och handla lite där.

Jaja, nu ska jag återgå till Simpsons på TV, sen får vi se vad som händer.

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback