Hearts on fire

Hej hopp sockertoppar!

Torsdag morgon och jag har sjukt ont i mina vader (fortfarande) samt min ena axel, tror jag har fått muskelkramp för mitt fönster var öppet inatt, som vanligt! Snart kan jag inte ha det längre för det blir för kallt. Men å andra sidan blir det för varmt att ha det stängt och samtiigt ligga under täcket. Det är ju liksom den största orsaken att jag har fönstret öppet, så jag kan få det riktigt svalt på rummet när jag gr och sover så man kan borra ner sig under täcket och mysa! So lovely!

Och ännu mysigare, om inte annat så är det roligare, är att få krypa ner i en nybäddad säng efter ett varmt bad med snygga sängkläder som bara frasar runt omkring en! Här är några som står på min önskelista:

  

 

Jag älskar verekligen att ha mönster, alternativt starka färger när det kommer till sängkläder. Jag menar, typ alla mina sängkläder är röda, rosa, gröna, blå och svarta. Tror jag bara har ett enda vitt påslakanset och det är med hjärtan på. Så ja, jag föredrar att mysa runt med mönster eller färg i sängen! Men nu ska jag inta prata säng hela tiden, herregud, måste ju göra lunch!

 

Nudlar och korvstroganoff, here I come!

(Och jag lovar, det är godare än vad det låter! ;)

 

Ciao






Vad mysigt det till höger var, finns det i 220 x 210? :)

2009-09-03 » 15:36:08
» Julia

ÄLSKAR det mittersta. Det är dags för mig att köpa nytt också!



sv: Tack snälla :D

2009-09-03 » 21:31:59

Sv: Hehe jaadu, Lindex ;)

2009-09-03 » 22:17:08

Sv: Haha missade din andra kommentar där ;)

2009-09-03 » 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback