Friday night lights

Goddagens alla människor.

Dåligt med uppdatering igår, men när jag kom hem efter Fixarmässan så var jag så trött att jag inte orkade skriva ett inlägg. Att jag sen gick på promenad i två timmar låtsas vi att jag inte sa, för det skulle betyda att jag inte var trött! Men det var jag, och ännu värre var det efter promenaden. Så jag slocknade i sängen och tittade på film. Bend it like Beckham for sure! Längesen jag såg den. Och Jonathan Rhys Myers är so damn sexy!

Jag menar mmm, that face!



Nåja, idag ska dagen ägnas åt att packa inför helgen, sen ska jag grooma lite och sen över till Jo för middag och sen utgång med Emma, Julia och eventuellt Angelica. Me likey!

Så jag antar att jag inte har så mycket mer att säga just nu mer än att jag ska packa, vilket i sig är dötrist, för jag vet inte vad jag ska ha med mig, haha!

Men vi höres senare! Kanske en bild på kvällens outfit? We´ll see...

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback