Everything changes

Ändrade planer, Angelica kommer inte hit. Sad face på mig, men å andra sidan så åker jag dit ikväll istället efter middagen.

Men det hindrar inte mig från att vara kreativ och baka lite. Jag har precis stoppat in min skapelse i ugnen och om ungefär tjugo minuter ska ni få se på mästerverket. Det hoppas jag i alla fall, annars är det något fel på receptet, haha! Vill ni så kan jag lägga ut receptet också, så får ni också möjligheten att baka dem! De är verkligen supergoda! Ohyggligt onyttiga, men ack så goda!

Jaja, fram tills kakorna är klara ska jag väl roa mig lite med datorn. Vad annars? Jag är en mini-nörd!

Ciao

 






sv: joo, nu kom den fram ser jag! ska läsa :)

2009-09-24 » 14:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback