Colors in the wind

Hej allihopa!

Onsdag idag, mitt i veckan känns det som, och ute är det sol, men det blåser som utav helvete! Det är nästan stormvarning ute! Väldigt synd, för jag vill ut i solen, men inte ta på mig tusen klädesplagg bara för att slippa kylan från vinden. Att det aldrig kan vara "bra" väder här i Sverige, och här i Norrland verkar allt vara ännu värre.

Ska i alla fall gå ut på en långpromenad med Mixa efter lunch, trots vinden. Ska bara ladda på min Ipod litegrann och kanske fixa lite nya låtar. Faaaaast...jag har ju redan många jättebra låtar. Haha, aja, det får gå ändå.

Nu ska jag göra mig lite lunch, för bli nudlar och lite köttbullar, för jag är inte så hysteriskt hungrig.

Ha en trevlig dag allihopa!

Ciao








Svar: jaa precis! Tack så mycket ;*

2009-09-23 » 12:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback