Another day goes by

Hej hej hallå alla!

Hemkommen från vår picknick/fönstershopparrunda och har packat upp resterna. För er som är nyfikna så kan jag berätta att allt uppskattades och ehm...ja...jag gjorde ALLT! Okej, Käs hade med sig en flaska vatten hehe, cred! Men i princip så gjorde jag allt. Kände mig jävligt husmoderlig i morse där jag stod. Bakade hallonmuffins och gjorde amerikanska pancakes och mackor att ta med. Med åkte även en termos kaffe och en flaska mjölk, en flaska soda-streamad Wild Berries saft, ett paket kakor med jordgubbsfyllning och en liten flaska sirap till pannkakorna. Gott värre! Favoriten var nog muffinsarna, men pancakesen var goda också. Skulle egentligen vara äpple i dom också men vi hade inga så det blev typ kanelpancakes istället, haha! Men som sagt, gott blev det!

Till att börja med fick vi vänta på Emma som kom med en sen buss (den flickan måste lära sig bussarna!) och sen när vi var tillsammans allihopa så gick vi till gräsplätten vid Vängåvan och bredde ut oss. Käs svor och skrek och berättade att hon inte hittat gitarrväskan, så det blev ingen allsång, höhö! Vi åt och pratade och blev attackerade av både grymma duvor, håriga larver och ettriga myror, haha! När vi var mätta så pratade vi lite till och sen gick vi en runda på stan och dreglade efter kläder och SKOR SKOR SKOR!!!

Tyvärr skildes vi åt för Käs skulle iväg på nåt ärende till sin mamma och jag och Emma satte oss på bussen och åkte hem. Jag till mig och hon ut till sin kille. Så nu sitter jag här och ska byta om inför träningen, som börjar om 40 minuter, yey! Hoppas bara min mage blir bättre, känner mig som en svullen ballong!

Ha det bra alla så hörs vi efter träningen!

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback