Lovely day

God kväll alla nattugglor där ute!

Hemma igen efter en härlig eftermiddag på stan + umgänge med bästa vännen Angel. Började denna dag, eller ja, efter badrumsstädning och dusch, med att bli försenad in till stan när jag skulle möta farmor. Timråbussen är verkligen inte den bäta av bussar när det gäller tider men men, kom in till stan i ganska god tid ändå, bara en kvart sen. Vi gick till ett ställe som hette Signes café och ät en mycket smakande salladsbuffé med bröd och vatten. Tyckte det var ett litet minus, för de hade bara vatten att dricka till, samt kaffe och te att dricka efter maten eller så om man ville. Vi åt och pratade lite strunt och hade väldans trevligt, sen följde jag henne till bussen. Det är faktiskt kul att se att man kan ha trevligt även med föräldrar/mor- och farföräldrar! Eller så är jag bara välsignad med dom bästa! ♥

 

Själv kunde jag inte göra henne sällskap på bussen utan jag stannade kvar i stan. Strosade runt lite och kollade i butiker, köpte en tröja på Cubus och gick sedan och mötte Viktoria! My god, det var alltför längesen! I miss that girl! I alla fall, vi gick runt på stan lite och pratade, precis som vanligt, och ploppade sen in på Wayne´s och beställde lite fika. Vickis åt en devilcake och te och själv tog jag mig en latte med caramelsmak samt något nytt jag hittade, en mandel- och nougatkaka. Väldigt positivt överraskad! Den var mycket god! Något jag kan rekomendera, i alla fall till dem som inte är nötallergiker och som mig är allergisk mot kakao. Vi satt där i närmare två timmar och pratade en massa, om minnen, framtiden, lite allmänt skvaller och en massa annat. Tyvärr så blev vi tvungen att avbryta för jag fick ett smått ilsket samtal av mamma som tyckte jag skulle komma hem och laga mat, så vi packade undan och tog bussen hem. Väl hemma upptäckte jag dock att mamma och pappa köpt hämtmat , yey! Laga mat? Yeah right!

Nåja, själv fick jag en halv pizza av pappa som middag, och det räckte. Då tog jag mitt pick och pack och drog iväg till Angel, där det blev lite tittande på serien Weeds, gosade lite med Liam och spelade The sims 3. En lugn kväll...men ändå rolig! Så nu sitter jag här och tjurar för det är inget avsnitt av Jordan ikväll, vilket jag stressade hem för att se! Oh well, får se ett avsnitt Buffy eller nåt itället!

 

I morgon blir det packa och sen drar jag till Kalix!

 

Ciao

PS. Damn, jag måste bli bättre på att blogga under dagen, vem fan orkar plöja igenom ett sånt här inlägg? Haha! DS.



My sweetheart! ♥ Love you!






tack :D vad bra att jag passar i flera frisyren ;)

2009-10-09 » 09:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback