Vill du flyga fri?

God kväll bloggen!

Okej, det är kanske inte kväll riktigt, men innan jag är hemma från träningen igen så är det banne mig kväll, hehe! Snart ska jag åka iväg på träning, ska bara packa ihop mina saker och fylla på vattenflaskan. I övrigt kan jag berätta att jag och mamma hade lite minnesprat vid middagen som resulterade i lite sång. Inte nog med det, efter maten var jag så sugen på att höra sångerna vi sjöng så nu har jag suttit en hel timme snart och gottat mig i gamla Disney-låtar såsom Skalor och Arpeggio från Aristocats, Haakuna Matata från Lejonkungen, För längre än föralltid från Svanprinsessan och denna sång:

Vill du flyga fri från Tummelisa



Hur underbar är inte alla dessa barnfilmer? Ibland önskar jag att man var barn igen och det var "tillåtet" att se sådana filmer!

Just nu önskar jag bara att våran VHS skulle fungera...

Nåja, vi hörs efter träningen!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback