Up north

Hej alla söta!

Det här kommer att bli dagens, och också helgens (förmodligen) enda inlägg! Idag har jag hunnit med att packa klart allting inför helgen, tvättat mopeden min ordentligt och dessutom lagat ett hål i mina målvaktsbyxor. Allt detta trots att jag sov till nästan elva. Det ni!

I alla fall, nu i helgen är jag på resande fot, i alla fall runt 60% av helgen. Först åker vi till Kalix för att spela på lördagen och sen till Boden på söndag! Så vänta er inga inlägg, hehe!

Nu måste jag skynda mig, bussen går klockan fyra och jag skulle behöva vara där i alla fall tio minuter innan. Så jag önskar mina få läsare en riktigt trevlig helg och önska mig lycka till i helgen!

Det är pirrigt må jag säga, det är ju seriepremiär för fan!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback