Tormented

Har nu sett klart filmen Tormented, som jag snackade om innan. Den var...ganska lam. Det ska vara en skräckis, men hallå? Det mesta var bara blodigt och konstigt. Och ja, det blev inte lika läskigt när typ 80% av morden begås mitt på ljusa dagen. Det dödar stämningen lite. Så nja, vill ni ha en skräckis att se på, se inte denna! Om ni å andra sidan är som jag, alltså typ tokförälskad i Alex Pettyfer, då jävlar får ni lön för mödan! Han är med ganska mycket, plus att man får se honom typ naken! OMG liksom!

Haha, nu låter jag jättepervo, men men, jag är singel och han är snygg! You do the math! Så helt åt fanders var det inte att se den, hehe!

 

Jag menar, kan man motså denna sexiga man?

 



Svar: NEJ!

Nu ska jag laga mat och dagdrömma lite, hehe!

Ha det bra allihopa!

Ciao






Sv: Hehe, okej :)

2009-10-21 » 16:55:23

Finns ju typ INGA bra skräckisar där ute :S

2009-10-21 » 18:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback