Tell me what you´re thinking

Jahapp, vad tycker vi om detta?

En timme har gått, och endast min lilla Käs har kommenterat och vill ha en fortsättning på novellen. Ännu ett bevis på att ingen läser mina noveller, eller har jag fel?

Jag gör det här för att jag tycker att det är kul att skriva, det nekar jag inte, men samtidigt vill jag ha feedback på det jag gör också, så att det kan bli ännu bättre. Men eftersom ingen kommenterar (eller läser?) så vet jag inte vad jag ska göra.

 

Jag ger det en sista chans. Kvart över sex!

 

Har jag inte fått mer kommentarer då så lägger jag inte upp någon fortsättning. Basta!

Ciao



Att skriva eller inte skriva? Det är frågan!






Jag har alltid hatat mänskligheten..



sv:jag vill ju läsa! :$

2009-10-15 » 18:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback