Sunday morning awakes me

Sista dagen på veckan och vädret ute är döööötrist. Grått och jävligt och duggregn. Yey, yey, yey!

Gårdagen spenderades, som så många vet, hemam hos Emma med sällskap av Käs och hennes karlslok till pojkvän Figge. Vi åt tacos till middag och sedan satt vi och pratade minnen etc i två timamr säkert medan vi snaskade godis och nachochips med gräddfil. Kärlek till det! Det var sedan meningen att vi skulle se på filmn så vi förflyttade oss upp till Emmas rum för att välja film, men istället kröp vi omkring på gólvet och bildade högar lite här och var och pratade i...hmm...fyra timmar?! Ett underbart virrvarr av minnen, barnprogram och musik blev det, samt lite interna småbråk (mest på skämt, och ingen blev allvarligt skadad!). Vid halv två ungefär så åkte vi som inte bodde där hem, och jag hade ett jävla styr med att backa ner för backen som går upp till Emmas hus! Men det gick det också! Kanske inte det mest graciösa och pricksäkra vis, men det gick! Och jag menar, jag har bara haft körkort i fyra månader, hallå? Haha!

Väl hemkommen så kunde jag inte alls sova, så jag låg och såg på någon nattfilm på sexan fram till klockan var nästan tre, sen somnade jag och sov fram till elva. Så nu har jag väl inte gjort så mycket mer än att ätit frukost, pratat med Lulu liten och spelat lite spel på Facebook. Vilket liv jag lever!

Men i alla fall, tänkte ta en promenad idag också, samma runda som igår tror jag, för att få lite fart på fläsket! Musik i öronen och varma kläder, sen blir det en varm kopp te när jag kommer hem! Me like!

Ha en superbra dag allihopa!

Ciao






» selma

taack de samma:) <3

2009-10-25 » 13:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback