Slowly fading away

God eftermiddag allesammans!

En hel dag utan bloggning? Näää, det är lite väl illa, när jag inte har en ursäkt för det. Vilket jag inte har idag, haha! Dagen har varit mest som vanligt, det vill säga dator och tråk. Det börjar bli en dålig vana det här, I don´t like it. Nä, nästa vecka får jag ta mig själv i kragen och göra något av mitt liv.

Aperopå mitt liv...har tänkt mycket på vad jag vill göra med mitt liv. Skulel jag få bestämma så skulle jag gifta mig med en snygg miljonär, bo i ett hus vid havet med katter, en hund och två små barn...

Men sån tur har man väl inte, haha! Så jag har listat lite på vad jag skulel vilja göra med min framtid. OCh det är en lite blandad lista.

1. Hemmafru
2. Skådespelerska
3. Inredningsarkitekt
4. Författare
5. Lärare
6. Kurator

Yrkena står inte i ordning, men det är liksom det här jag återkommer till när jag tänker på framtiden. Ganska så olika egentligen, men samtidigt så stämmer de bra in på olika delar av min personlighet, det finsn liksom något i varje som jag passar för, mer än andra saker som t ex mekaniker, snickare, säljare, ekonom och så vidare. Det är jag på något sätt! Istället är mitt problem att jag inte kan välja vad jag ska satsa på. Kanske en kombination av alla? Fast hur skulle de se ut?

En stressad hemmafru som jobbar som lärare och arkitekt hemifrån med egen kuratormottagning och som extraknäcker som skådespelande författare?

Hrm, njaa, skulle inte tro det...eller vad tror ni?

Haha, ja ni, nu ska jag sluta, innan jag vimsar till mig alldeles!

Ha det gott!

Ciao



Jag i framtiden? Fast med telefon i örat och pennor i handen...och barn springande runt benen.





Jag vill också gifta mig en en snygg miljonär, eller nej.. miljadär tack ^^ Så enkelt.

2009-10-23 » 16:18:09

jag har precis varit ute och övningskört :) själv?

2009-10-23 » 17:14:39

SV: Haha jo, nu gäller det bara att bli miljadär också, haha XD

2009-10-23 » 17:43:05

sv: Jaa, jag har dock ingen suverän idé på lager, har du? :)

2009-10-23 » 19:52:03

tack så mycket :) ha en fin kväll!

2009-10-23 » 19:57:24

sv: Med din hjälp! :D haha klart ^^ men du! Figge kommer också :D

2009-10-23 » 22:01:38

Inte alltid tid finns. :P

2009-10-23 » 22:44:55
» e

jag har ocksa funderat pa att bli hemmafru nu haha

2009-10-24 » 17:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback