Sick little game

Tusen förlåt för dålig uppdatering, men har varit på stan med flicksen hela dagen och sen när jag kom hem så mådde jag så dåligt att jag endast fick i mig lite soppa och sen slockande i sängen i nästan tre timmar. Mår dock bättre nu, min hemska huvudvärk försvann i tuppluren, men magen är fortfarande inte bra.

 

Haha, lite kul, när jag vaknade så var jag ashungrig! Sååååå...sitter nu och dricker juice och äter knäckebröd med ost. Jättegott, men smuligt. Får se till att skaka av det från täcket innan jag sover...men nu är jag inte trött!!! Bara trött i kroppen, men kommer inte somna än på ett tag...


Tur, för om en halvtimme börjar Jordan!

Bilder togs idag ockå, men de kommer i morgon!

Nu säger jag tack och godnatt allihopa!

Ciao

 






Godmorgon & trevlig helg får jag säga då :)

2009-10-02 » 08:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback