Shut up and drive

NU!

ÄNTLIGEN!

Haha, ja ni, nu är jag äntligen hemma och har fått i mig lite mera mat efter en "träning" som varade längre än planerat. Känner mig mer mörbultad än på länge på grund av diverse hårda (läs stenhårda) skott på diverse ställen (mitt i magen, i huvudet och i hakan) samt några fina räddningar (foten och knät). Behöver jag säga mer än att:

Jag är sjukt mör i kroppen!

Efter träningen fick jag inte åka hem utan jag blev taxi till två av mina lagkamrater. Tyckte jag kunde vara snäll, jag hade ju inte direkt bråttom hem. Så först lämnade vi av Anna, sen bar det iväg på E14 ända ut till Torpshammar. Dock fick vi stanna i Vattjom för att tanka för mätaren var skrämmande låg och varken jag eller Jonna hade lust att bli strandsatta mitt emellan Matfors och Stöde. Men sen flöt det på, lämnade av henne på internatet där hon bor, vände om och for hemåt. Så nu har jag varit hemma i ganska precis en halvtimme och satt i mig en tacos till, pratat lite med pappa och skrivit detta blogginlägg. Ganska bra ändå!

 

Nu kallar duschen på mig, sen ska jag sova!!! Mitt huvud har börjat verka efter mina headshot, haha!

 

Måste tyvärr säga att ni får vänta med del 4 i följetongen tills i morgon, sorry! ♥

Sov gott allihopa!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback