Shady night

Klockan närmar sig halv tio och jag ska göra min tredje kopp te för dagen Jag är nog beroende! Haha, nja, men jag gillar att hura ihop under en filt med en kopp te och kanske en bok eller en bra film såhär på hösten. Och med tanke på att det är beckmörkt ute nu så vill jag inte gärna vara ute heller.

Boken för kvällen är New Moon, har tänkt läsa om den nu innan den kommer ut på bio. Eftersom den är så bra så lär jag nog läsa ut den ganska så snart!



I övrigt så kom pappa just hem från farmor så nu piper och gnäller Mixa för hon är så glad...bara en liten iaktagelse.
Själv så ska jag gå nu och göra mitt te, sen sätter jag mig i soffan i vardagsrummet och bara njuter!

See you soon!

  

 

Ännu en iaktagelse: detta inlägg har tagit en kvart att göra, på grund av att det gick superlångsamt att ladda upp bilder...blogg.se är segt ikväll!

 

Nåja, trevlig kväll allihopa!

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback