Run to the hills

Nu är jag stolt! Städningen sket sig lite då jag mest satt och pratade med mamma hela morgonen efter att ha tröttnat på att städa. Jag hann städa halva rummet...hehe! Men det var inte det jag var så stolt över. Nä, nu alldeles nyss kom jag hem efter en springrunda! Och jag säger bara så här:

Satan vad kallt ute men satan vad skönt att få springa!

Det gick över förväntan att springa och mina nya tights satt som gjutet och är hur sköna som helst att springa i. En ny favorit till träning, hehe! Men lite i kallaste laget, de är ju trots allt väldigt tunna.

 

Nu ska jag på allvar försöka komma igång med städningen, men först ska jag värma upp mig lite. Var lite svettig när jag kom hem så jag tog av mig träningsoverallsjackan och satte mig i sängen i linne och tights. Och nu fryser jag!!! Tog på mig min stora kofta för kanske fem minuter sen och är fortfarande inte riktigt varm. Yeez, hösten är verkligen här nu! Hoppas jag inte blir sjuk eller nåt!

 

Men nåväl, städning var det, yey! NOT!

 

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback