Remember me

Hej allihopa!

Nu är jag tillbaka efter en vända på kyrkogården med mamma, pappa, farmor och farfar. Vi satte ljus på farfars föräldrars grav och sedan traskade vi ner till minneslunden där vi satte ett ljus för våran förra granne, Rolf, som dog av cancer för ett antal år sedan. Efter en liten stund där bland alla ljus och blommor (det var väldigt fint där!) så gick vi upp till min "favorit"-grav, nämligen älskade "Gammos" grav. Vi satte dit ett ljus och farmor satte ljus i lyktan samt en liten ängel som stod på gravstenen. Stod kvar där ett tag och tänkte på henne, hon var speciell för mig! Alla helgons dag är ju för att komma ihåg de döda, och tro mig, jag glömmer aldrig dig, min älskade Gammo!

 

R.I.P Elsa Vesterlund ♥

Just nu lyssnar jag på lite musik och väntar på att middagen ska bli klar, sen blir det väl en film innan jag sussar på kudden. Tidig kväll ikväll så man är utvilad och pigg i morgon. Då väntas både hemmamatch samt födelsedagskalas för pappa blir 45 år i morgon. Ska bli kul, synd bara att jag blir borta halva dagen på match...

 

Nåja, ha en trevlig kväll allihopa!

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback