Plans

Godmorgon i stugorna där ute!

Måndag morgon ytterligare en vecka, och solen skiner från en blå, men höstig himmel. Vackert är det ute, det nekar jag verkligen inte! Åh, jag tror jag ska ut sen, punkt slut! Kanske kan inviga mina nya tights på en löprunda? Eller ta en lång lång lång promenad med mamma och våran galenpanna till hund? Sysselsättningarna är oändliga, men det är också annat som måste göras tyvärr.

Städa rummet bland annat!

Men det är inte så mycket som behöver städas, men likt förbaskat så ska det göras. Kanske får göra det först och sen gå ut. Får bara hoppas på att det fina vädret inte försvinner. Sen måste jag tvätta håret också, herregud, man kan ju smörja en plåt med det, så fett som det är! Skäms på mig! Men å andra sidan så är det träning ikväll så kanske klarar mig ändå...men det är inte nådigt...nej, städa först, sen löparrunda tror jag och sen mat och träning!

För städning krävs klädombyte och borsta tänderna, så det gör jag väl nu!

Ciao



(Favorit i repris?)





Svar: jag glömde läppstiftet och läppglanset :( men tack så mycket ;*

2009-10-05 » 11:45:42

Jag har också stääädat, sjukt tråkigt... inte sant?

2009-10-05 » 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback