Pain, without love

Två ord för denna kväll:

Maximal otur!

Började med löpning innan själva träningen, härligt tyckte jag. Musik i öronen och jag var taggad! Kanske lite för taggad...hann springa upp till spåret och kanske en tredjedel av det, sen SMACK! Och jag ger samma beskrivning av händelseförloppet som jag gav mamma och Käs.

"Jag trampade snett med höger fot, tog emot mig med vänster knä, gjorde nån form av kullerbytta och landade med på rygg med fötterna i färdriktningen och ett dike på höger sida."

Det måste ha sett jävligt komiskt ut, synd bara att ingen såg det. Eller det kanske var tur, hur man nu vill se det. Fick i alla fall vända och gå tillbaka till hallen. Jag provade att vara med en stund, men smärtan tilltog så jag vågade inte göra alltför mycket. Så det var den träningen!

Kom hem, duschade och tvättade rent mitt lilla sår som jag fick som souvenir efter fallet, tittade på CSI, camade med Käs, bråkade och skrek på brorsan och sen fick jag åka och hämta mamma. Och ja...jag kom dit, men det var inte smärt eller problemfritt! Jag fick till och med lyfta upp vänsterfoten på kopplingen för det gjorde för ont att böja benet, haha!

Nåväl, nu är knät ordentligt lindat och jag ska bädda ner mig i sängen och se på Jordan!

Godnatt allihopa!

Ciao

 






SV: Hahaha :D Men du kanske älskar Twilight ? ;)

2009-10-20 » 14:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback