Och man vill äta den med

Trots mitt förra inlägg som dröp av ilska så är jag lite gladare nu, för mina cupcakes är klara, yey!

Och eftersom jag utlovat bild så kommer det här:

Totalt antal: 36 st

Tyvärr så blev sex stycken utan frosting för den tog slut, och jag är för lat för att göra ny, haha! Men de som fick frosting och dekoration blev jättebra!

Vilken tycker ni är finast?



Nu ska jag laga mat! Ha det bra!

 

Ciao






» alix

MMMM, looks delicious!.. speciellt de rosa! MM-M :D

2009-10-14 » 16:39:03
» Malin

Wow, ser helsmarriga ut! Kan du inte lägga upp receptet? =)

2009-10-14 » 18:26:35

Åh! Åh! Åååh! Är det dom vi ska muls i oss ikväll? :D

2009-10-14 » 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback