Music, when some people, come together

Hemma igen från Coop, samt släppt av mamma på jobebt och packat in alla varor i kylen och frysen. Så nu har jag extremt tråkigt istället, haha! Ska laga mat senare, men det är inte förrän om typ två timmar...

Underhåller mig själv med lite musik just nu, plockade ihop en spellista som kändes rätt just nu.

............................
...................
.............
........
...
...........................
............
.....



Okej, försökte printscreena min spellista, men det blev mest bara blurr. Vi drar en snabb "vanlig lista" istället!

Katrina and the Waves - Walking on sunshine

Alice Cooper - Poison

Pitbull - I know you want me

Lady Gaga - Love game (Dave Ádue Radio remix)

BEP - Boom Boom Pow

Pitbull - Hotel room service

Aha - Take on me

Bon Jovi - Bed of roses

Belinda Carlisle - Heaven is a place on earth

R.Kelly ft Wisin y Yandel - Burn it up

Cascada - Miracle; Bad boy samt Evacuate the dancefloor



Okej, jag tröttnade efter ca halva listan, men hey, point taken! Jag har en ganska spridd musiksmak kan man säga! Jag menar: Alice Cooper kontra Pitbull? Men men, jag gillar´t!

 

Nu ska jag fortsätta njuta, kanske skriver lite mer på min följetong.

 

Ha en trevlig eftermiddag!

 

Ciao






» Alina

allt bra med dig idag? =)

2009-10-19 » 16:07:17

SV: Haha nej, men jag skojar inte när jag säger att min mugg är stor.. hå unte ner i min största handväska ?! Men kul att ha hemma ju :D

2009-10-19 » 16:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback