Morning has broken

En ny dag, nya planer, och nytt väder?!

Nu är det banne mig höst på riktigt. Jag blev väckt för tjugo minuter sen av mamma och blev tvungen att gå ut och ge henne sina ögondroppar, och vad upptäcker jag?

Svinkallt ute och FROST i slänten mittemot huset! Fast klockan är nio och solen låg på litegrann. Det är sjukt, och jag vet inte om jag är redo för det, haha! Fast å andra idan har jag alltid gillat hösten. Tycker det är väldigt mysigt på något sätt. Mörka kvällar, tillräckligt kallt för stora koftor och börja använda halsduk och kanske en söt mössa och vantar. Och alla färger som dyker upp! Träden ändrar färg, marken blir täckt av löv, så den ändrar färg, hell yeah, tror till och med himlen har en annan ton på hösten! Egentligen så är jag mer en vårmänniska, men hösten har verkligen sin charm, inget snack om saken!

Dagens planer är att möta Emma och Käs på stan för lite vardagligt tjejsnack och kanske lite shopping. En fika är ett måste sa jag till Käs igår och hon höll helt med mig! Senare sås ka vi träffa även Emma och Johanna för en avskedsmiddag på (än så länge) okänd restaurang. Är ganska avundsjuk på Emma, som vi har middagen för, för hon åker iväg till Spanien på söndag. Avis, hell yeah!

Men men, först frukost, sen ska jag försöka få fason på mitt barr, det ser ut om ett skatbo!

Ha en härlig morgon alla söta!

Ciao



(Bild från Google)






Burr vilken fryssen bild :S

2009-10-01 » 09:49:35

Sv: Ett par Jimmy Choo dojjor då får man nog spara ett tag ;)

2009-10-01 » 20:12:20

Svar: Som du skrev, bättre sent än aldrig ;)

2009-10-01 » 23:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback