Miss you

Sitter och lyssnar på musik nu, har inget bättre för mig. Är grymt sugen på godis, men icke! Ska se på film tror jag, senare inatt går Down with love på ettan tror jag, sjukt rolig film!

Fram tills dess så slänger jag upp en liten fånig lista:

Dagens låt: Hammerfall - I believe 
Dagens frisyr: hästsvans
Dagens smink: lypsyl?
Dagens händelse: sista träffen med Emma! <3 :'( 
Dagens planer: var att träffa flicksen, och det gjorde jag
Dagens vill ha: kärlek <3
Dagens saknad: EMMA!!!
Dagens person: mina flickor, christian, timmy etc. 
Dagens finaste: Jojo och Christian, såååå söta!
Dagens drog: fika!
Dagens måste: var att berätta för Emma att hon är saknad!
Dagens dricka: Cola!
Dagens köp: fika
Dagens mat: kycklingrullader och bulgur ^^
Dagens mående: blandat
Dagens parfym: Hugo Boss - Pure purple
Dagens artist/band: Hammerfall


Nu ska jag bädda ner mig i sängen!

Godnatt allihopa!

Ciao





GODMORGON!

2009-10-03 » 09:39:04

fika är en bra drog. :)

2009-10-03 » 10:16:26

SV: Haha du är rolig du, tyvärr är godis slut! Men gott var det ;)

2009-10-03 » 10:57:35

jag kan inte hålla med mer! :D

2009-10-03 » 17:12:26

jag vet! det är askul!

2009-10-03 » 17:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback