Midnight blues

God kväll/natt alla nattugglor!

Hemma från Käs efter en väldigt bra kväll! Man kan säga följande:

* True Blood
* Sjungande och gitarrande
* Jordan
* Cupcakes, chips och dricka
* Upphetsade samtal om helgen (förklaring kommer)
* Början på vår egen låt!!!

Jag är typ bajsglad! Käs hade klottrat ner massa ord och meningar och tillsammans fick vi ut början på en sång till dem. Och den är så himla fin! Om man nu kan säga det, med tanke på att den handlar om olycklig kärlek. MEn gaaah, whatever, den är vacker! Melodin finns där, orden finns där, det gäller bara att hitta rätt ord...och att komma ihåg den rätta melodin, haha!

 

Åh, jag är glad, nu kommer jag kunna sova gott, med vår lilla låt i huvudet!

 

Godnatt raringar, ses i morgon!

 

Ciao



Honey bee, we R-O-C-K! ♥






jag har också fått den på hjärnan, speciellt sticket eftersom den blev fenomenal!

2009-10-15 » 16:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback