Man vill ha sin bit av kakan

Ja, som rubriken lite skruvat antyder så bakar jag. Inte en kaka dock, men cupcakes! Så just nu är jag inne på andra plåten och så fort alla muffins är klara så tänkte jag ge mig ut i spåret en sväng medans de svalnar. Är de för varma så smälter frostingen när man lägger på den. Så då kan jag passa på att vara lite nyttig och göra rätt för en cupcake genom att springa lite. Tänkte gå till spåret här där jag bor och försöka springa två varv, vilket är ca 5 kilometer. Det ska inte vara något problem! Måste kompensera för träningen ikväll. Har fortfarande ont i armbågen efter måndagens träning så jag tror inte att det blir någon träning ikväll. Vill inte riskera att skada den värre!

I alla fall, efter löpningen blir det dekorationsdags av cupcakesen, sen måste jag nog göra mat till resten av familjen + mig själv dårå. Jag har ite en aning om vad mamma har tänkt till middag, men jag får väl hitta på något i värsta fall!

Nu måste jag tyvärr gå för denna gång, min plåt är klar!

Ha en trevlig dag allihopa!

Ciao





vad för goda cupcakes hra du gjort?

2009-10-14 » 13:13:50

hejhopp gummisnopp !



Vi är två tjejer i 15 års åldern som inte bara gillar sex, utan älskar det. vi har inte bara sex, vi pratar om de, diskuterar, och har mycket åsikter och tankar om det. följ nästan allt om våra tankar om sex och våra upplevelser i vår blogg www.makinglove.blogg.se ! (:



ha ett bra sexliv!

2009-10-14 » 13:26:59

Alla vil ltill himmelen :P



SV: Haha neej, jag skulle inte våga tävla med Gordon där, han är ju farlig ^^

2009-10-14 » 13:34:50
» Zoure

Supersöt blogg du har :D



Peace out! Zoure.

2009-10-14 » 13:40:27
» alix

mumma! visa bild på godingarna sen! :D

2009-10-14 » 13:45:01

ååååh jag vill också ha cupcakes!

usch va sugen jag blev nu :(

2009-10-14 » 13:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback