Let´s have some fun

Godmorgon allihopa!

Fredag idag, yey yey, helg! Fast jag har ju konstant helg, hehe! Men det är ändå något speciellt med att säga att det är helg. Det känns liksom bra i kroppen!

I alla fall, idag ska jag äta lunch på stan med flicksen, vi ska prata strunt som vanligt, samt säga hej då till Jojo, som i morgon lämnar oss för Tyskland i en månad. Morr på henne säger jag bara! Jag är lite avundsjuk för hon ska bo hos sin kille, hur mysigt är inte det på en skala? Avundsjuka for sure!

Men men, sånt är livet. Och livet blir inte bättre av att det regnar ute idag, usch på det säger jag bara! Tur att man inte är gjord av socker, hehe!

Nä, nu ska jag fortsätta fixa mig, sen väck till bussen!

Ha en superbra dag allihopa!

Ciao



Dagens lite suddiga outfit:

Tröja - Gina Tricot
Linne - Gina Tricot
Jeansleggings - Vila
Mössa - H&M tror jag






Söt du var i mössa då :D

2009-10-16 » 11:40:33

Svar: Jaa dom är underbara :D

2009-10-16 » 12:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback