LA ink

God kväll alla glada!

En eftermiddag som hette duga blev det. Först lite mys framför film med mitt Indian Chai-te och en ostmacka och en varm säng. Mys i dess högsta grad! Sedan pratade jag lite med mamma och bäst som jag var tillbaka i sängen med datorn så ville mamma ha med mig ut på promenad. Så det blev till att ta på sig kläder igen (och min illgula reflexväst) och ta en promenad med mamma och Mixa. Sen när vi kom hem blev det potatismos och ugnstekt falukorv till middag och nu har mamma åkt för att jobba och jag är fast igen på mitt rum och kollar på LA Ink. Ascoolt för det är 90% kvinnliga tatuerare! Och Kat von D är typ...ascool!

Nu fortsätter jag kolla och...ja...tittar!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback