Jealousy will get you nowhere

Mörkret har fallit utanför mitt fönster och själv sitter man inne med lätt huvudvärk och en grinig mamma. Underbara dag, hehe!

Men helt ärligt så har dagen varit ganska lyckad, projektet blev inte helt hur jag tänkt, men det blev riktigt bra! Och jag väntar på resultat just nu, jag är så himla spänd! Om det har blivit bra så kommer jag vara überlycklig hela kvällen! Det här är liksom min "i-stället-för-Blog-awards" grej, eftersom jag är galet avundsjuk på alla som är på galan och har roligt, damn you! Haha!





Men men, jag är ju inte så stor, och jag vette fan vad jag skulle ha på mig i så fall, haha! Jag tror nog jag nöjer mig med min egen kvällsplan: mysig familjemiddag (om mamma blir glad igen), mys framför TV:n med godis och lite skrivande. Har jag tur så blir det också lyckliga leenden efter dagens resultat!

Nä, nu sätter jag på lite musik och är lite kreativ!

Ha det bra allihopa!

Ciao






Varför är hon arg?:(

2009-10-17 » 22:16:32

Tycker du att Foki var den rätta personen som vann Årets blogg, om inte vem? :)

2009-10-17 » 23:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback